Psychology in the classroom : Reconstructing teachers and learners / Phillida Salmon
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 |
|
371.4/Sa 55 | 96101980 |
|
0304332542 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | London : Cassell |
---|---|
出版年 | c1995 |
大きさ | xi, 98 p. ; 22 cm |
一般注記 | Originally published as: Psychology for teachers : London: Cassell, 1988 Bibliography: p93-95. - Includes index |
著者標目 | *Salmon, Phillida |
統一書名標目 | Psychology for teachers |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Educational psychology LCSH:Classroom management LCSH:Personal construct theory LCSH:Elementary school teachers -- Psychology 全ての件名で検索 |
分 類 | DC20:370.15 |
書誌ID | B000166489 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0304332542 |
NCID | BA28082173 |
目次/あらすじ