1 |
Young children continue to reinvent arithmetic--3rd grade : implications of Piaget''s theory / Constance Kamii ; withSally Jones Livingston
pbk.. - New York : Teachers College Press , c1994
|
2 |
Young children continue to reinvent arithmetic--2nd grade : implications of Piaget''s theory / Constance Kamii with Linda Leslie Joseph
: hard. - New York : Teachers College Press , c1989
|
3 |
子どもと新しい算数 : ピアジェ理論の展開 / C.カミイ, G.デクラーク著 ; 井上厚[ほか]編訳
京都 : 北大路書房 , 1987.7
|
4 |
あそびの理論と実践 : ピアジェ理論の幼児教育への適用 / C. カミイ, R. デブリーズ著 ; 吉田恒子 [ほか] 訳
名古屋 : 風媒社 , 1985.9
|
5 |
Young children reinvent arithmetic : implications of Piaget''s theory / Constance Kazuko Kamii with Georgia DeClark ; forewordby Bärbel Inhelder
cloth,pbk.. - New York : Teachers College Press , c1985
|
6 |
幼稚園・保育所集団あそび : 集団ゲームの実践と理論 / C.カミイ,R.デブリーズ著 ; 成田錠一監訳
京都 : 北大路書房 , 1984.4
|
7 |
幼児の数の指導 : ピアジェ理論に基づく / コンスタンス・カミイ著 ; 中沢和子訳
東京 : チャイルド本社 , 1982.3
|
8 |
ピアジェ理論と幼児教育 / コンスタンス・カミイ, リタ・デブリーズ著 ; 稲垣佳世子訳
東京 : チャイルド本社 , 1980.2
|
9 |
Physical knowledge in preschool education : implications of Piaget''s theory / Constance Kamii, Rheta DeVries
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall , c1978
|