Construction of arithmetical meanings and strategies / Leslie P. Steffe, Paul Cobbwith the collaboration of Ernst von Glasersfeld ; foreword by Hermine Sinclair
(Recent research in psychology)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 |
|
375.41/St 3 | 88102792 |
|
|
|
図書 |
|
|||
要問合せ |
|
375.41/St 3 | 88100759 |
|
|
禁帯出 | 図書 |
|
|||
3階図書 | : us | 375.41/St 3 | 89104599 |
|
0387966889 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | New York : Springer-Verlag |
---|---|
出版年 | c1988 |
大きさ | xix, 343 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Bibliography: p. 323-332 |
著者標目 | *Steffe, Leslie P. Cobb, Paul Glasersfeld, Ernst von |
件 名 | LCSH:Number concept in children -- Case studies 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:BF723.N8 DC19:153.1/5 NDC8:141.33 |
書誌ID | B000062489 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0387966889 |
NCID | BA03754668 |
目次/あらすじ