How teachers taught : constancy and change in American classrooms, 1890-1990 / Larry Cuban
(Research on teaching series)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : pbk | 372.53/C 95 | 95101877 |
|
0807732265 |
|
図書 |
|
|||
要問合せ | pbk. | 372.53/C 95 | 93105763 |
|
|
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
版 | 2nd ed |
---|---|
出版者 | New York : Teachers College Press |
出版年 | c1993 |
大きさ | xxiii, 359 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 327-346) and index |
著者標目 | *Cuban, Larry |
件 名 | LCSH:Education -- United States -- History -- 20th century
全ての件名で検索
LCSH:Teaching LCSH:Education -- United States -- History -- 19th century 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LA216 DC20:370/.973 |
書誌ID | B000073932 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0807732273 |
NCID | BA21597506 |
目次/あらすじ