Handbook of classroom assessment : learning, achievement, and adjustment / edited by Gary D. Phye
(Educational psychology)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | :pbk. | 375.17/P 57 | 96105812 |
|
0125541562 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | San Diego : Academic Press |
---|---|
出版年 | c1997 |
大きさ | xxii, 545 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Phye, Gary D. |
件 名 | LCSH:Educational tests and measurements --United States -- Handbooks, manuals, etc
全ての件名で検索
LCSH:Learning -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 LCSH:Academic achievement -- United States -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 LCSH:Educational psychology -- United States -- Handbooks, manuals, etc 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB3051 DC20:371.2/6 |
書誌ID | B000075511 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0125541554 |
NCID | BA29225094 |
目次/あらすじ