Learning to read and write : a cross-linguistic perspective / edited by Margaret Harris and Giyoo Hatano
(Cambridge studies in cognitive perceptual development)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : hard | 801.04/H 33 | 00100979 |
|
0521621844 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
---|---|
出版年 | 1999 |
大きさ | ix, 252 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | 波多野, 誼余夫(1935-) <ハタノ, ギヨオ> Harris, Margaret, 1951- |
件 名 | LCSH:Language acquisition LCSH:Literacy LCSH:Language awareness in children |
分 類 | LCC:P118 DC21:401/.93 |
書誌ID | B000085131 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0521621844 |
NCID | BA41323274 |
目次/あらすじ