Pedagogy, symbolic control, and identity : theory, research, critique / Basil Bernstein
(Critical perspectives series)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
研究室 | : pbk | 371.3/B 38 | 00100921 |
|
084769576X |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
版 | Rev. ed |
---|---|
出版者 | Lanham : Rowman & Littlefield |
出版年 | 2000 |
大きさ | xxvi, 229 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Originally published: Tailor & Francis, 1996 Includes bibliographical references (p.215-222) and index |
著者標目 | *Bernstein, Basil B. |
件 名 | LCSH:Educational sociology LCSH:Knowledge, Theory of LCSH:Sociolinguistics LCSH:Identity |
分 類 | LCC:LC191 DC20:370.19 |
書誌ID | B000086529 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 084769576X |
NCID | BA4739332X |
目次/あらすじ