この書誌情報を引用して取り寄せる

このページのリンク

Neo-Piagetian theories of cognitive development :implications and applications for education / edited by Andreas Demetriou, Michael Shayer, and Anastasia Efklides
(International library of psychology)

データ種別 図書

所蔵情報を非表示

3階図書 : hard 371.45/N 65 93101571
0415054710
図書

書誌詳細を非表示

出版者 London : Routledge
出版年 1992
大きさ xiii, 306 p. ; 24 cm
一般注記 Chiefly papers presented at three symposia held at the 3rdEuropean Conference for Research on Learning and Instruction, held in Madrid, in September 1989
Includes bibliographical references and index
著者標目  Demetriou, Andreas
 Shayer, Michael
 Efklides, Anastasia
件 名 LCSH:Piaget, Jean, 1896- -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Cognition in children -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Constructivism (Education) -- Congresses  全ての件名で検索
分 類 LCC:BF723.C5
DC20:155.4/13
書誌ID B000165352
本文言語 英語
ISBN 0415054710
NCID BA19136555
目次/あらすじ

 類似資料