Neo-Piagetian theories of cognitive development :implications and applications for education / edited by Andreas Demetriou, Michael Shayer, and Anastasia Efklides
(International library of psychology)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : hard | 371.45/N 65 | 93101571 |
|
0415054710 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | London : Routledge |
---|---|
出版年 | 1992 |
大きさ | xiii, 306 p. ; 24 cm |
一般注記 | Chiefly papers presented at three symposia held at the 3rdEuropean Conference for Research on Learning and Instruction, held in Madrid, in September 1989 Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Demetriou, Andreas Shayer, Michael Efklides, Anastasia |
件 名 | LCSH:Piaget, Jean, 1896- -- Congresses
全ての件名で検索
LCSH:Cognition in children -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Constructivism (Education) -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:BF723.C5 DC20:155.4/13 |
書誌ID | B000165352 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0415054710 |
NCID | BA19136555 |
目次/あらすじ