Rethinking school choice : limits of the market metaphor / Jeffrey R. Henig
(Princeton paperbacks)
データ種別 | 図書 |
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配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
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3階図書 | : pbk. | 372.53/H 52 | 95104586 |
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0691044724 |
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図書 |
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版 | [3rd printing] |
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出版者 | Princeton, N.J. : Princeton University Press |
出版年 | 1995, c1994 |
大きさ | xiv, 301 p. : ill. ; 25 cm |
一般注記 | ""3rd printing, and 1st paperback printing., with new afterword, 1995."" Includes bibliographical notes (p. 243-289) and index |
著者標目 | *Henig, Jeffrey R., 1951- |
件 名 | LCSH:Educational change -- United States
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LCSH:Educational planning -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Education -- United States -- Marketing 全ての件名で検索 LCSH:School choice -- United States 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1027.9 DC20:371/.01 |
書誌ID | B000166706 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0691044724 |
NCID | BA25924761 |
目次/あらすじ