この書誌情報を引用して取り寄せる

このページのリンク

Revisiting a progressive pedagogy : thedevelopmental-interaction approach / edited by Nancy Nager and Edna K. Shapiro
(SUNY series, early childhood education ; inquiries and insights)

データ種別 図書

所蔵情報を非表示

3階図書
371.45/N 26 00100007
0791444678
図書

書誌詳細を非表示

出版者 Albany, N.Y : State University of New York Press
出版年 2000
大きさ ix, 313 p. ; 24 cm
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  Nager, Nancy
 Shapiro, Edna K
件 名 LCSH:Child development
LCSH:Home and school
LCSH:Early childhood teachers
LCSH:Progressive education
LCSH:Early childhood teachers -- Training of  全ての件名で検索
LCSH:Social sciences -- Study and teaching (Early childhoodeducation)  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1117
DC21:372.21
書誌ID B000170531
本文言語 英語
ISBN 0791444678
NCID BA46205049
目次/あらすじ

 類似資料