Revisiting a progressive pedagogy : thedevelopmental-interaction approach / edited by Nancy Nager and Edna K. Shapiro
(SUNY series, early childhood education ; inquiries and insights)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 |
|
371.45/N 26 | 00100007 |
|
0791444678 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Albany, N.Y : State University of New York Press |
---|---|
出版年 | 2000 |
大きさ | ix, 313 p. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Nager, Nancy Shapiro, Edna K |
件 名 | LCSH:Child development LCSH:Home and school LCSH:Early childhood teachers LCSH:Progressive education LCSH:Early childhood teachers -- Training of 全ての件名で検索 LCSH:Social sciences -- Study and teaching (Early childhoodeducation) 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1117 DC21:372.21 |
書誌ID | B000170531 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0791444678 |
NCID | BA46205049 |
目次/あらすじ