Symbolizing and communicating in mathematics classrooms : perspectives on discourse, tools,and instructional design / edited by Paul Cobb, Erna Yackel, Kay McClain
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : hb | 375.41/Sy 4 | 01103398 |
|
080582975X |
|
図書 |
|
|||
研究室 | :pb. | 375.41/Sy 4 | 00100641 |
|
|
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates |
---|---|
出版年 | 2000 |
大きさ | x, 411 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Cobb, Paul Yackel, Erna McClain, Kay |
件 名 | LCSH:Mathematics -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Mathematical notation |
分 類 | LCC:QA11 DC21:510/.71 |
書誌ID | B000173702 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 080582975X |
NCID | BA45728482 |
目次/あらすじ