Assessing children''s mathematical knowledge : social class, sex, and problem-solving / Barry Cooper and Máiréad Dunne
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : hb | 375.41/C 87 | 02103812 |
|
0335203175 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Buckingham : Open University Press |
---|---|
出版年 | 1999 |
大きさ | xv, 215 p. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | *Cooper, Barry, 1950- Dunne, Máiréad |
件 名 | LCSH:Mathematical ability -- Sex differences
全ての件名で検索
LCSH:Mathematics -- Study and teaching (Elementary) -- England -- Evaluation 全ての件名で検索 LCSH:Mathematics -- Study and teaching (Elementary) --England -- Social aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:QA135.5 DC21:372.7/0942 |
書誌ID | B000175378 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0335203175 |
NCID | BA46746876 |
目次/あらすじ