Common ground, contested territory : examining roles of English language teachers introubled times / Mark A. Clarke ; foreword by Diane Larsen-Freeman
(Surviving innovation ; v. 2)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 |
|
372.53/C 76 | 07105556 |
|
|
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Ann Arbor : University of Michigan Press |
---|---|
出版年 | c2007 |
大きさ | ix, 221 p. : ill. ; 26 cm |
別書名 | 表紙タイトル:Common ground, contested territory : examining theroles of English language teachers in troubled times |
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
著者標目 | Larsen-Freeman, Diane *Clarke, Mark A. |
件 名 | LCSH:Teachers -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Teaching -- United States -- Philosophy 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1025.3 DC22:371.102 |
書誌ID | B000202301 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 9780472032136 |
NCID | BA84108284 |
目次/あらすじ