Strong states, weak schools : the benefits and dilemmas of centralized accountability / edited by Bruce Fuller, Melissa K. Henne,Emily Hannum
(Research in sociology of education / series editors Bruce Fuller and Emily Hannum ; v. 16)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 |
|
371.3/St 8 | 08003336 |
|
9781846639104 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
版 | 1st ed |
---|---|
出版者 | Bingley : Emerald JAI |
出版年 | 2008 |
大きさ | vii, 243 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical referencesand index |
著者標目 | Fuller, Bruce Hannum, Emily Henne, Melissa K. |
件 名 | LCSH:School management and organization -- United States
全ての件名で検索
LCSH:Educational accountability -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Educational evaluation -- United States 全ての件名で検索 LCSH:Teacher effectiveness -- United States 全ての件名で検索 |
書誌ID | B000207039 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 9781846639104 |
NCID | BA86811317 |
目次/あらすじ