A phenomenological case study of teacher collaboration : teachers'' narratives of "what it''s like" for them / Mary J. Van Benschoten
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
研究室 |
|
374.12/V 26 | 12104667 |
|
9781243589897 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | UMI Dissertation Publishing : ProQuest |
---|---|
出版年 | c2008 |
大きさ | ix, 272 p. ; 25 cm |
一般注記 | Thesis (Ph.D.)--University at Albany, Dept. of Educational Theory and Practice, 2008 Includes bibliographical references (p. 195-210) UMI number: 3345758 |
著者標目 | *Van Benschoten, Mary J. |
件 名 | LCSH:Teaching teams -- Tennessee
全ての件名で検索
LCSH:Elementary school teachers -- Tennessee 全ての件名で検索 |
書誌ID | B000223149 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 9781243589897 |
NCID | BB11660465 |
目次/あらすじ