How humans learn to think mathematically : exploring the three worlds of mathematics / David Tall
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1階中央図書 | : pbk | 410.1/Ta 75 | 16101875 |
|
9781107668546 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | New York : Cambridge University Press |
---|---|
出版年 | 2013 |
大きさ | xxi, 457 p. : ill. ; 23 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 433-445) and index |
著者標目 | *Tall, David Orme |
件 名 | LCSH:Cognition LCSH:Knowledge, Theory of LCSH:Thought and thinking LCSH:Mathematics -- Study and teaching 全ての件名で検索 LCSH:Cognition in children LCSH:Mathematics -- Philosophy 全ての件名で検索 LCSH:Mathematics -- Psychological aspects 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:QA8.4 DC23:510.1 |
書誌ID | B000250818 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 9781107035706 |
NCID | BB13601693 |
目次/あらすじ