Young children continue to reinvent arithmetic--3rd grade : implications of Piaget''s theory / Constance Kamii ; withSally Jones Livingston
(Early childhood education series)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | pbk. | 375.412/Ka 37/3 | 99100225 |
|
0807733237 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | New York : Teachers College Press |
---|---|
出版年 | c1994 |
大きさ | xii, 225 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Includes bibliographical references (p. 211-214) and index |
著者標目 | *Kamii, Constance Livingston, Sally Jones |
件 名 | LCSH:Piaget, Jean, 1896- LCSH:Arithmetic -- Study and teaching (Elementary) 全ての件名で検索 LCSH:Number concept -- Study and teaching (Elementary) 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:QA135.5 DC20:372.7/2044 |
書誌ID | B000078593 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0807733245 |
NCID | BA23573983 |
目次/あらすじ