Best practices in professional learning of science and mathematics teachers / National Institute for Educational Policy Research (NIER)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 |
|
375.1/Ko 49 | 06101502 |
|
|
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Tokyo : Department for International Research and Co-operation. National Institute for Educational Policy Research (NIER) |
---|---|
出版年 | 2006.2 |
大きさ | 28 p. ; 30 cm. + 1 CD-ROM |
一般注記 | ""Final report of the seminar, 14-18 November 2005"" |
著者標目 | 国立教育政策研究所 <コクリツ キョウイク セイサク ケンキュウジョ> |
書誌ID | B000192787 |
本文言語 | 英語 |
NCID | BA76283744 |