Language, literacy, and cognitive development :the development and consequences of symbolic communication / edited by Eric Amsel, James P. Byrnes
(The Jean Piaget Symposium series)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
研究室 |
|
801.04/A 45 | 03102848 |
|
080583494X |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Mahwah, N.J. : Lawrence Erlbaum Associates |
---|---|
出版年 | 2002 |
大きさ | xi, 270 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | ""Originally presented at the 28th Annual Meeting of the Jean Piaget Society held from June 11 to 13 in Chicago""--Pref Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Amsel, Eric Jean Piaget Society. Symposium (28th : 1998 : Chicago, Ill) Scholnick, Ellin Kofsky Byrnes, James P. |
件 名 | LCSH:Language acquisition LCSH:Communication LCSH:Literacy LCSH:Cognition in children |
分 類 | LCC:P118 DC21:401/.93 |
書誌ID | B000106536 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 080583494X |
NCID | BA55598623 |
目次/あらすじ