この書誌情報を引用して取り寄せる

このページのリンク

Vygotskian perspectives on literacy research : constructing meaning through collaborativeinquiry / edited by Carol D. Lee, PeterSmagorinsky
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)

データ種別 図書

所蔵情報を非表示

3階図書 : pbk 371.4/L 51 02105761
052163878X
図書

書誌詳細を非表示

出版者 Cambridge [England] : Cambride University Press
出版年 2000
大きさ xii, 280 p. ; 23 cm
一般注記 Chiefly based on papers presented at a conference entitled A Vygotsky centennielheld 1996, Chicago, Ill
Includes bibliographical references and indexes
著者標目  Lee, Carol D.
 Smagorinsky, Peter
件 名 LCSH:Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934
LCSH:Sociolinguistics -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Cognition and culture -- Congresses  全ての件名で検索
LCSH:Literacy -- Social aspects -- Congresses  全ての件名で検索
分 類 LCC:LB1060
DC21:370.15/23
書誌ID B000103023
本文言語 英語
ISBN 0521630959
NCID BA44936531
目次/あらすじ

 類似資料