Vygotskian perspectives on literacy research : constructing meaning through collaborativeinquiry / edited by Carol D. Lee, PeterSmagorinsky
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : pbk | 371.4/L 51 | 02105761 |
|
052163878X |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Cambridge [England] : Cambride University Press |
---|---|
出版年 | 2000 |
大きさ | xii, 280 p. ; 23 cm |
一般注記 | Chiefly based on papers presented at a conference entitled A Vygotsky centennielheld 1996, Chicago, Ill Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Lee, Carol D. Smagorinsky, Peter |
件 名 | LCSH:Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934 LCSH:Sociolinguistics -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Learning, Psychology of -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Cognition and culture -- Congresses 全ての件名で検索 LCSH:Literacy -- Social aspects -- Congresses 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1060 DC21:370.15/23 |
書誌ID | B000103023 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0521630959 |
NCID | BA44936531 |
目次/あらすじ