Vygotsky''s educational theory in cultural context / edited by Alex Kozulin ... [et al.]
(Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives)
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3階図書 | : pbk | 371.4/V 99 | 03105276 |
|
0521528836 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Cambridge : Cambridge University Press |
---|---|
出版年 | 2003 |
大きさ | xiii, 477 p. : ill. ; 24 cm |
一般注記 | Other editors: Boris Gindis, Vladimir S.Ageyev, Suzanne M. Miller Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | Kozulin, Alex Gindis, Boris Ageyev, Vladimir S. Miller, Suzanne M. |
件 名 | LCSH:Learning, Psychology of LCSH:Cognition and culture LCSH:Vygotskiĭ, L. S. (Lev Semenovich), 1896-1934 -- Contributions in education 全ての件名で検索 |
分 類 | LCC:LB1051 DC21:370.15/23 |
書誌ID | B000105049 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0521821312 |
NCID | BA63855470 |
目次/あらすじ