この書誌情報を引用して取り寄せる

このページのリンク

Powerful classroom management strategies : motivating students to learn / by Paul R. Burden

データ種別 図書

所蔵情報を非表示

研究室
374.1/B 91 00101344
0761975624
図書

書誌詳細を非表示

出版者 Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press
出版年 c2000
大きさ xv, 160 p. ; 23 cm
内容注記 The complex nature of motivation
Motivating students to learn
A framework for motivating students
Motivational strategies concerning instruction
Motivational strategies concerning evaluation and recognition
Academic and behavioral expectations
Motivating hard-to-reach students
一般注記 Includes bibliographical references and indexes
著者標目  *Burden, Paul R.
件 名 LCSH:Motivation in education
LCSH:Classroom management
分 類 LCC:LB3013
DC21:371.102/4
書誌ID B000086328
本文言語 英語
ISBN 0761975624
NCID BA47813403
目次/あらすじ

 類似資料