Powerful classroom management strategies : motivating students to learn / by Paul R. Burden
データ種別 | 図書 |
---|
所蔵情報を非表示
配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 資料ID | 状 態 | コメント | ISBN | 予約 | 利用注記 | 資料区分 | 指定図書 | 仮想書架 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
研究室 |
|
374.1/B 91 | 00101344 |
|
0761975624 |
|
図書 |
|
書誌詳細を非表示
出版者 | Thousand Oaks, Calif. : Corwin Press |
---|---|
出版年 | c2000 |
大きさ | xv, 160 p. ; 23 cm |
内容注記 | The complex nature of motivation Motivating students to learn A framework for motivating students Motivational strategies concerning instruction Motivational strategies concerning evaluation and recognition Academic and behavioral expectations Motivating hard-to-reach students |
一般注記 | Includes bibliographical references and indexes |
著者標目 | *Burden, Paul R. |
件 名 | LCSH:Motivation in education LCSH:Classroom management |
分 類 | LCC:LB3013 DC21:371.102/4 |
書誌ID | B000086328 |
本文言語 | 英語 |
ISBN | 0761975624 |
NCID | BA47813403 |
目次/あらすじ