この書誌情報を引用して取り寄せる

このページのリンク

Learning to think spatially / Committee on Support for Think Spatially: the Incorporation of Geographic Information Science across the K-12 Curriculum, GeographicalSciences Committee, Board on Earth Sciences and Resources, Division on Earth and Life Studies, National Research Council of the National Academies

データ種別 図書

所蔵情報を非表示

研究室 : pbk 371.4/N 57 15102448
0309092086
図書

書誌詳細を非表示

出版者 Washington, D.C. : National Academies Press
出版年 c2006
大きさ xviii, 313 p. : ill. (some col.), maps (chiefly col.) ; 26 cm
別書名 異なりアクセスタイトル:Learning to think spatially : GIS as a support system in the K-12 curriculum
一般注記 Includes bibliographical references and index
著者標目  National Academies Press (U.S.)
 National Research Council (U.S.). Committee on Support for Think Spatially the Incorporation of Geographic Information Science across the K-12 Curriculum
件 名 LCSH:Geographic information systems
LCSH:Space perception -- Study and teaching  全ての件名で検索
分 類 LCC:BF723.S63
DC22:370.15/2
書誌ID B000230646
本文言語 英語
ISBN 0309092086
NCID BA75668404
目次/あらすじ

 類似資料