選択資料から書架並びで前後20冊ずつを表示します。
A survey of parental acceptance of categorical labels for pre-school children, ages 3-5, as described under Public Law 94-142and rules and regulations to govern special education, Illinois, 1979 / by Michael Joseph Kersey
3階図書
A study of the implementation of the least restrictive environment component of Public Law 94-142, the education for all handicapped children act of 1975 / by RobertTimonthy Marks
3階図書
A study of the architectural and cost implications of complying with Public Law 94-142, and section 504 of the rehabilitationact (1973) by the North St. Francois County R-l school district / by Richard Clark McMullin
3階図書
Teacher attitudes toward handicapped childrenand selected components of Public Law 94-142 / by Janet L.W. Mitchell
3階図書
Special programs in regular schools : historical foundations, standards, and contemporary issues / Sally J. Zepeda, Michael Langenbach
3階図書
盲・聾・養護学校における「個別の教育支援計画」 : 平成16年度文部科学省委嘱「盲・聾・養護学校における『個別の教育支援計画』に関する調査研究事業」(報告書) : ビジュアル版 / 全国特殊学校長会編集
3階図書
「個別の教育支援計画」策定・実施・評価の実際 : 関係者・機関と連携した支援の実践 : ビジュアル版 : 子ども一人一人のニーズに応じた特別支援教育の推進 / 全国特殊学校長会編著
3階図書
小・中学校等における「個別の教育支援計画」の策定と活用 : 一人一人のニーズに応じた的確な支援のために / 全国特別支援学校長会, 全国特別支援学級設置学校長協会編集
3階図書